6 December = Andra Advent = Snart Julafton : )

Publicerad 2009-12-06 14:19:30 i Det stora hela ,

Hello guys ! Sitter här & läser lite bloggar. Kompisarnas bloggar kollar jag alltid på först, sen om
jag tycker jag har tid så kollar jag fokis, blondinbellas & kissies blogg också.
Soo, nu vet ni det. Så gör jag. Konstigt nog huh ?

Men vad ska Elina göra idag då ? Den frågan ställde jag mig själv imorse när jag vaknade..
& jag har fortfarande inte fått något svar på den. Funderar på att börja med en massa skol-
arbeten. Fysik prov & so inlämning. 2 stycken skol "arbeten".. 2 för många om du frågar mig.
Men har också funderat på att föröka raka benen & ta en sväng till solariumet. Men det finns ett
litet problemo när det gäller solningen.
  1. Hur ska jag kunna ta mig dit bort ?
  2. Vad jobbigt att raka benen..
Men men. Nu ska jag äta frukost. Har liksom glömt bort att gör det.. ha en bra dag !

=


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela