Everyone's Heroes ,

Publicerad 2009-12-10 17:14:31 i Det stora hela ,

Kom nyss hem, inte från skolan, men från max. Jag & Vikkan har vart där & lekt viktväktare, vi
hade mycket att snacka om så de var ganska bra timeing. Mätt blev jag iallafall, så nu kommer
jag i en vecka framåt att rulla som en röd boll genom staden. Huh ?

Blev tyvärr ingen blogg igår. Jag hade liksom inte tid med bloggen just då, Jens följde med mig
hem direkt efter skolan sen så for vi på hockey med lite folk. Det var mysigt
Nu ska jag iallafall skriva om det ekonomiska kretsloppet, so inlämningen är som sagt imorogn.
Ska bli kul att se vad jag lyckas få ihop för nå smörja ut av de. Någonting säger mig att ekonomi
& elina inte direkt fungerar så bra. T.ex, vad händer så fort jag får en femhundring ? Jo, den
försvinner utan något som helst problemooo.

Nog tjatat om ekonomi & rullande röda bollar - i've got works to do !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela