Fredgsmys ,

Publicerad 2009-12-04 17:22:27 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen. Here we go again, nu ska jag blogga. Dagens höjdpunkt ? Nej skulle inte
tro det. Dagens höjdpunkt kommer på en timma typ. Så nu måste jag skriva fort. NAT !

Jag blev typ besviken när jag fick reda på att det inte var idol final idag. Det är någon som
har sagt det till mig, eller så har jag sagt det till mig själv. Men hur som helst, dom absolut
tre bästa är kvar. & jag fattar allvarligt talat inte vad dom tre gör i ett program som idol.
Dom är ju för tusan för bra för att vara med där. Min åsikt - inte din jag vet. Men hur som
helst så vill jag inte att Kalle ska åka. & inte heller vill jag Tove & Erik ska åka ut, men dom är
typ på samma nivå & har ungefär samma fans. Men Kalle är lite speciell, vilket gör han grym.
Men nog om idol tjat nu. Bla bla bla huh ?

Men snart kommer Jens så jag måste typ dra you know. Gaahh vad jag har saknat den sötisen !
Huh.. blev det hära inlägget typ långt eller ? Kanske lite, eller nä så lång blev det inte.
Men men, vi höres & synes pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela