Fysik LPO För Grundskolans Senare Del Bok 3 Är Lika Tråkigt Som Det Låter.

Publicerad 2009-12-08 18:35:59 i Det stora hela ,

Jag har nyss genomgått en skitjobbig fas. Jag är övertygad, nästan övertydag iallafall, att
nästan allasom läser de här också har genomgått de samma som mig. Nämligen, att tvinga
sig upp ur sängen. Motvilligt. Men man helt enkelt måste av någon anledning. Man kanske
har ett fysik prov att plugga till.. kanske en SO inlämnig att göra.. kanske. Om inte dom
där två små helvetes sakerna hade sabbat mitt liv så hade jag kunnat s o v a nu.
Just precis nu. Ahhhhhh !

Men har iallafall börjat med fysik pluggandet. & är nästan klar med det också. Ja, jag ska sluta
skriva om allt plugg hit & dit. Det börjar bli lite tjatigt men vafan. That's life liksom.
Jag tänker inte lägga ner all min energi (som jag inte ens har) på ett blogg inlägg. Därför så
kommer de här inlägget suga ganska så hårt. Men hold on sockertoppar ! Har inte gjort så mycket 
annat. Eller jo, bränt en blåbärspaj & gäspat ungefär 1000000 gånger..

JAG SKOJAR TILL DE HÄRA INLÄGGET MED 2 SUPER ROLGA BILDER - ENJOY IT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela