Hej Tomtegubbar Slå I Glasen & Låt Oss Lustiga Vara - HAHA : )

Publicerad 2009-12-25 11:06:00 i Det stora hela ,

GO'morgon babes ! Jag vaknade nyss.. en aning förvirrad av att jag hade något hårt under skallen.
Jaha.. jag hade delat kudde med min väckarklocka. Igen !

Gårdagen var jätte mysig & jag fick jätte fina julklappar : ) För er som bryr er om vad jag fick så
fick jag: 1000kr, rosa skullcandy, nagellack i olika färger, parfymen black star, Bobby's shampo
& balsam, hello kitty linne & hallo kitty troser, ett as coolt bälte från monki (som jag ska ha på
nyårsafton), badsaker, ansikts saker, fondation & ögonbryns penna, en filt, sängkläder, en bok
& lite saker som jag måste lämna tillbaks. Men tack för allt

Öhhmm, nu ska jag gå & ducsha & sen käka frulle. Sen ska jag äntligen få vara med min Jens ♥

Bilder får ni senare idag. När mamma & pappa satt in bilderna på datorn från deras kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela