I Am A Ballerina ,

Publicerad 2009-12-18 15:32:33 i Det stora hela ,

Hej ! Kom nyss hem från dagist där jag har hämtat min kära lillasyster Alice. & så fort jag visar
mig så välkommnar Alice mig glatt med 5 små gnälliga ord.. "Nej, jag vill inte hem!"..
Tack Alice ! Det här ska jag komma ihåg. Men jag fick hur som helst med mig skitungen hem.
& nu sitter hon snäll som ett får i soffan & kollar på när Johan spelar tv spel. & jag sitter här.
Ja jag vet, jag äger på att passa barn. Alla barn tycker om mig, & det roliga är att dom gör typ
de.. varför vet jag inte. De är typ min halo.. barn gillar mig. Jag ska elda upp min "halo" &
sedan skaffa mig en roligare !

Men jag ska inte passa Allo ballo B hela fredag kvällen, if you think so. För lite senare då blir
det att vara med Vikkan : ) Vi ska typ promenera.. eller åka buss osv ! Big deals huh ; ) ?
Men när man gör "big deals" med Vikkan blir det kul vilket som, as always !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela