I Find A Million Ways To Say I Love You ,

Publicerad 2009-12-14 17:41:29 i Det stora hela ,

Tjolahopp. Nu har the queen åkt hem, alldeles nyss thihi.  Översättning tack ?
Elin Arngren = The Queen ! Haha, jag vet att du ler nu Eliiiin ; ) !

Så vad ska jag göra nu då ? Mest av allt så vill jag gå & lägga mig & sova. Men jag ska stå
emot den frestelsen. Jag måste fan sluta med att sova varje eftermiddag som någon liten unge.
Det får bli ett av mina tusen nyårslöften. Ska nog skriva en lista på alla mina löften. Men men,
jag tänker absolut inte sova ! Får inte sova ! Så jag ska gå & ducsha nu, städa rummet, & sen
ska jag se på en film & plugga lite franska. Har bara en kommentar att till lägga när det gäller
franskan.. L E S S ! Men nu ska jag ta itu med mina big deals.




Kommentarer

Postat av: nej

Publicerad 2009-12-14 19:38:00

nej nej nej på de viset är de inte xO

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela