I See You're True Colors ,

Publicerad 2009-12-20 00:23:40 i Det stora hela ,

Heejsan. Bad update idag I know.. men men så kan det gå.

Min lördag kväll har iallafall vart hur bra som helst. Jag har vart med min älskling & myst jätte
mycket. Han är verkligen hur bra som helst, jag vet allvarligt talat inte vad jag skulle ha gjort
utan han. Jag är så himla glad att jag har han ♥ Sen när han åkt hem så såg jag på Brüno med
Amandah. Många jag-får-kramp-i-magen-skatt till den filmen ! Haha, so sick ! Se den vettja !

& nu är jag helt exhausted. Att sova låter som en väldigt bra sak i mina öron just nu.. fast min
mage kan inte sluta låta som en grävmaskin. Så vad har jag kommit fram till.. jo, jag ska besöka
köket en snabbis innan jag går & lägger mig. Bra att känna till mina obefintliga kvälls vanor.
GODNATT.. om ett tag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela