Konsten Att Tvinga Med Mig På Hockey ; )

Publicerad 2009-12-11 20:01:48 i Det stora hela ,

På ungefär en kvart börjar idol, ska bli riktigt spännande att se vem som vinner ! Jag gillar
inte idol-finalerna. Eller jo det gör jag men om det är någon som sitter & hackar tänder i
soffan så är det jag. Efter idol ska jag vara uppe ett bra tag till. Jag har typ lust att bänka mig
framför datorn & sitta där tills klockan tre på "morgonen".. hmm. Jag är konstig.

Men upp ska jag imorgon iallafall ! Då ska jag & Vikkan till stan & sen se på hockey.
Det är typ bara älsklingen & Vikkan som kan konsten att tvinga med mig på hockey.. haha det
beundrar jag er för ! För jag är inte the hockey girl om man säger så. Fast jag går hellre på
hockey än att sitta hemma & tråka !

Men oj oj oj nu börjar visst idol. Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela