Like A Wave In The Ocean ,

Publicerad 2009-12-14 20:20:41 i Det stora hela ,

Sitter just nu & funderar på vilken disney film jag ska se ikväll. Jag tänker göra en klassiker..
nämligen se på disney film (i mitt nystädade rum!!) & stor böla ! Det är ganska gulligt yey
I know. Sen ska jag dricka sjutton koppar kaffe & vara vaken hela natten lång.

Dagens klädsel:
Mjukisar & en grå tröja + underkläder..
Dagens frisyr: NÄSTAN platt hår & upsatt lugg.
Dagens händelse: Att miss Elina försov sig !
Dagens låt: Impossible - Måns Zelmerlöw <3 <3 <3
Dagens drog: Min Zoda Stream, för den ger mig julmust hehe ; )
Dagens roligaste: Gympa fröken Camillas julmusik, HAHA !
Dagens köp: Coca cola, he he he..
Dagens humör: Trött men glad !
Dagens behöver: Hmm, pengar skulle sitta fint.
Dagens vill ha: Hmm, Jens <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela