Min Syster Vill Att Jag Ska Gå Samhälls..

Publicerad 2009-12-03 22:43:51 i Det stora hela ,

Men typ tja ! Jag vill att det ska vara fredag kväll nu. Så jag kan vara med Jens, för jag saknar
han så grymt mycket buhu ! Tur att det snart är fredag kväll ! Annars hade jag förmodligen
förfallit.

Ja ja ja I know, bad update idag. Men jag har vart i stallet & städat rummer & sett på glee.
& mitt mål med idag är inte precis att slå rekord i bloggning. Jag har haft det nog jobbigt att
föröka få upp luckan till min chokladkalender. Det är näst intill omöjligt, där tog min energi slut.
That's it liksom. Mitt liv är ganska händelserikt som ni ser, men just nu är jag jäkligt nöjd med de.
Precis som det är !

Hehe rubriken har inget med inlägget att göra, men men. Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela