One Of Us ,

Publicerad 2009-12-13 22:12:21 i Det stora hela ,

Godnatt bloggen. Har just sovit i två timmar, & ska sova några till snart. Är svin trött, yesbox !

Igår var jag som sagt på hockey med Vikkan : ) Men innan vi sprang till ishallen gjorde vi ett
litet stop på dagobert, det var mumsigt as always. Tjejen som gjorde mackorna var ingen
snål-dagobert-tant. Sen när jag kom hem från hockeyn så åkte jag till Jens & jag blev kvar där
hela natten, kom hem för typ tre timmar sen. Den pöjken är allt bra söt huh ; ) Min Jensan
Men är som sagt as trött, & tacka fan för att vi har sovmorgon imorgon ! TACK !
Seriööööst.. det jag gillar mest med 9:1;s schema, det är att dom klämmde in en sovmorgon
på måndagen. I't the perfect day typ ! Grr.. jag är trött. Sov gott.

Kommentarer

Postat av: sandragustavsson

Publicerad 2009-12-13 22:43:03

JA DET MÅSTE DU!

du får fan smsa mej nu så jag får ditt nr, 0730471402 :o <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela