Så Var Det Lördag - Igen !

Publicerad 2009-12-05 19:16:05 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen, tja tja. Nu har min babe åkt hem, vi har myst på som f*n hela tiden.
& så fort han går så saknar jag han, som vanligt. Men puss på han iallafall, love u

Hmm, yes. Pappa ska åka & hämta pizza snart. Sjutton vad tjockt, men fy sjutton vad gott
det är med pizza. Det må vara tjockt - men pizza & max mat är en sak som jag aldrig
kommer sluta käka, hur tjockt det än är ! Moahaha..
Nej vad trist allt blev nu. Jag vill att min pizza ska komma nu så kan vi känna oss tråkiga &
tjocka tillsammans. Hmm, pizza.. haha ! Min humor är på topp som alltid, ganska sjuk
alltså. Men det kan inte hjälpas tyvärr. Nu ska jag göra ett djungelvrål i hopp om att pizzan
ska komma springandes till mig. Men vi ses - pussen

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela