So Don't Be Afraid To Let Them Show ,

Publicerad 2009-12-17 19:22:27 i Det stora hela ,

Jag är hungrig som en.. som en.. som en GRIS. Nöff nöff, jag skiter - rapar - äter and that's  it.
Pappa & David håller på att göra middag. Fläskfile, klyftpotatis & pepparsås !

Ska försöka hinna ta en dusch innan maten är klar - sen är det ju glee ! Så då bänkar jag &
min lillebror oss framför tv:n. Min lillebror Johan är ett levande (tack&lov) bevis på att
killar också kah kolla på glee. Grrr, på det programet ! Nu ska jag i ta bort min ansiktsmask..
som suttit i ca tio minuter för länge.. vågar inte riktigt ta bort den.. kommer jag att se ut som
en tomat nu ? Ja men det passar väl bra, till julgardiner & tomtar. Tummen upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela