"Varför Måste Du Klämma In Din Sol Mellan Just Mitt Moln"

Publicerad 2009-12-22 17:15:35 i Det stora hela ,

Nu har vi vart hos farfar & farmor & hälsat på allt folk - & det var ju kul !
En sak som däremot inte är lika kul är att dra en viss grinig & trött Alice på boben.. nu fy
vad gnällig jag känner mig nu. Men - kanske har jag rätt till att vara en gnäll-fis !

Asså jag har snöat in helt & hållet på barnfilmer. 2 speciella.. Madagaskar & Ice Age : )
Giraffen mellman & sengångaren sid har just nu mig som sina största fans EVER !
& imorgon på uppesittarkvällen så visar dom en skit bra film på tv - as always då.. men
ett päron till farsa firar jul eller någon annan av ett päron till farsa filmerna ; )
Dom ser vi alltid på hemma hos mig på uppesittarkvällen, dom är så jäkla bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela