Allt utom det ,

Publicerad 2009-02-27 18:12:17 i Det stora hela ,

Hejsaan på er alla gullepluttar ;-) ! Gud va trött jag är asså, har vart trött hela dagen, för trött. Men nu har vi ju lov så nu kan man ju till & med sova på morgonen (a) Men jag kommer väll ändå vakna klockan fem på morgonen : ) , jo jag är alltid possetiv, alwaaays. MEN FAN VA SKÖNT MED LOV !

Skolan idag var väll rätt så lugn , men jag har som sagt var as trött. Vi fick iallafall sluta tidigare från NO;n : ) Sen efter skolan var jag med Fiffi ett tag : ) <3 , vi har typ inte dampat nå alls idag, hehe (a) Men vi for hemm till mig , käka mellis , snacka & ritat (y) Sen så snacka vi lite till :D ! Hon for hem för ett tag sen, eller hon gick hem : ) , Fiffi är duktig (y) !

& jag som trodde att det var melodifestivalen idag & var typ jätteglad för det, men det är ju lets dance & det är inte alls lika roligt ! Men jag får väll bänka mig framför tv:en ändå : )

Nu ska jag dra & fixa lite små grejs & senare ska jag bada :D !!!!!!!

Puss babes , ha det bäst !

Vill ha sommar & sol NUUU ! : (

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-27 18:53:00

ALWAYS MED VINGAR ! :D



haha de e fan konstigt att vi inte har dampat ;s <333



älskar dig supertruber jätte mycket dänzing kviin ;* <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela