Älskade lilla du '

Publicerad 2009-02-10 20:26:01 i Det stora hela ,

Hallo ! Har vart en ganska så hetsig dag tycker jag , jag har typ inte fattat någonting alls , hehe (a)

Skolan var seg som vanligt , men det braiga är att på temat så hann jag iallafall göra lite kemi & hk läxa (y) ! Det är typ jättebra att ha kärnhuset på temat , det låter as tråkigt & så men man sparar tid , det gör men faktiskt. Sen så kom jag nyss på att på fredag så ska jag börja på min so uppsats , annars kommer jag inte att hinna ! , så nu vet ni ju det ;-)  , asså jag vet , det låter som om att jag inte gör någonting annat än att plugga, men man måste väll ? Sen är det ju så mycket plugg inför no provet nu på fredag. Jag fattar inte så mycket utav det så ja , va ska man göra då.

Imorgon har jag iallafall sov morgon ! Puuuuh , fan va nice , precis vad jag behöver (a) , som vanligt. Men fatta skönt det är med sov morgon ! Nu ska jag gå & bada & plugga kemi , jippi till att bada iallafall (a) , då blir det ju lite roligare att plugga ;-) ! Uhhh , får fan ont i huvudet av allt jäkla plugg skit !

Simma lungt babes !

Om du bara kunde förstå , att allt ska vara så jäkla jobbigt & svårt vad man än gör , allt blir bara fel ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela