Chillig morgon oja :)

Publicerad 2009-02-04 07:33:12 i Det stora hela ,

Go morgon på er , någon mer än jag som är pigg :) ? Jag vakna typ tidigt & kännde mig ganska så pigg så nu är jag vaken & ska snart gå & välja kläder. Sen ska jag sminka mig , & fixa alla milljoner småsaker som jag alltid gör på morgonen :) Men det som är bra är att jag inte behöver stressa ett dugg ;-) , man har ju sovmorgon. & ändå gick jag upp klockan 7 ;s . Nu är klockan typ halv åtta , & bussen går vid nio :) , tio över nio till&med ;-) !

Hoppas skoldagen blir lugn idag, eller inte lugn , hoppas den blir kort (a) , men vi slutar ju tjugo över två varje onsdag så lite kortare blir den ju. Sen efter skolan ska jag hem & plugga på en massa saker, det behöver jag göra !

Nu ska jag gå & välja kläder & sen fixa håret & sminka mig :) , om jag ids.

Puss & Kram ;-)

Vill att det ska vara soligt ute ;( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela