Gammal vänskap rostar aldrig '

Publicerad 2009-02-13 18:52:04 i Det stora hela ,

Hej & hå ! Kom nyss in, jag & Pauline har vart ute i elljusspåret & vart hurtiga :) Det var jätte skönt att fara ut & röra på sig , & det var inte det minsta kallt alls, sen ligger ju elljusspåret bara bakom Paulines hus så det är nära & bra att åka i! Fasst när jag kom in så var mitt face knall rött & mitt hår helt vitt , sexigt I know. Det var jätte länge sen jag var med Pauline , jag har faktiskt saknat henne , hon var ju en av mina allra första kompisar :)

Orkar inte skriva något om skolan , men nu slipper jag bajs kemin ett tag framöver iallafall , woooohow !

Längtar som fan tills på söndag , för då ska jag & Fiffi till IKEA med mamma & hennes poolare ! :D Fatta kul vi kommer att ha, bara springa runnt & kolla på massor med saker, & gå på CANDY WORLD :D ! Fan va kul asså ! :D

Nu ska jag fixa lite grejs osv osv ,

Kram & Puss på er ;-)

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-02-14 13:17:13

Köp lite godis till mig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela