I smile for you '

Publicerad 2009-02-05 22:23:06 i Det stora hela ,

Ska snart gå & sova, haha, samma sak varje kväll oja :) ,

Nu vet jag iallafall hur det blir imorgon, jag, Elin , mamma & Elins mamma ska åka till Luleå & gå på bio imorgon + att vi ska gå på resturang innan (a) , det ska faktiskt bli kul :) Så jag kommer stressa hela dagen imorgon ända tills vi ska åka till Luleå, kommer nog inte hinna skriva något inlägg men det gör jag senare, ta det bara lungt ;-) !

Åhhh va nice med helg, fredag (A) ! I helgen ska jag väll plugga en massa, mest på kemin tror jag, vara med kompisar & så blir det väll att göra någonting mer, så klart ;-) , får se om jag & Fiffi åker ut på någon jogging sväng , hoppas det :D !

Asså när jag är trött så kan jag skriva om absolut ingenting , haha. Jiow så sorry om jag händelsevis skulle råka tråka ut er dyrbara tid (a) , hahaha. Skit också, nu kom jag på att jag har mp3;n på , så nu kommer jag vara tvungen att ladda upp den imorgon innan jag går till skolan ! Eller om jag går upp nu så kanske jag inte behöver ladda om den innan jag går till skolan imorgon :) !

Nu ska jag skynda mig, det äger jag ju på också ;-) !

Du tar allt jag har, snart står jag ensam kvar ,

Kommentarer

Postat av: sssandra! ;)

Publicerad 2009-02-06 19:32:05

ja, jag är m. dej på lördag, så hyr vi filn åde :D <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela