IKEA ! :D

Publicerad 2009-02-15 18:24:08 i Det stora hela ,

Hejsan :) ! Har vart en mycket rolig dag idag , har tillbringat nästan hela dagen på IKEA med Fiffi ! Vi har vandrat runnt där , sprungit fram & tillbaka & tillbaka & fram. & hitta lite roliga saker , & Fiffi hittade en massa roliga saker :)
, jag köpte lite ljus grejor , en pressent till Elvira & andra saker som jag inte kommer ihåg ;-) Vi käkade klassiska IKEA köttbullar till lunch & sen så gick vi även till Candy world (a) ! & där köpte jag lite godis såklart , asså det är nästan onödigt stort tycker jag. Men ajja , vi dampa runnt dära lite & så , det är va jag gjort idag :D , för att göra min långa dag kortfattad.

Nu ska jag ducsha , laddar upp bilder senare ikväll eller imorgon ;-) !

seeees bbys ;*

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-02-15 18:57:23

Visst köpte du till mig?? (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela