Nu jäklarns !

Publicerad 2009-02-23 15:26:32 i Det stora hela ,

Hej & hå på er ;-)
Asså idag kom jag på hur jäkla stor skillnad det är att skriva blogg & skriva en uppsats ! Jag har vart tvungen att göra om min uppsats typ 3744598 ggr bara för att jag skvit för slödrigt ; / . Men nu har jag kommit en ganska bra bit på den, blir antingen klar med den idag eller imorgon : ) !

Asså jag har ju vart hemma själv hela dagen typ, & fyfan va dampig jag har vart, hehe. Jag har typ suttit & garvat för mig själv & sånt där (a) , sen låter jag typ som kalle anka när jag snackar. Så när jag skrattar låter jag som kalle anka när jag skrattar & då skrattar jag för att det låter så jäla fult. Hänger ni med eller ? : )

Jag & Fiffo diggar Candy world (a) ! <3

Kommentarer

Postat av: Antooon

Publicerad 2009-02-23 15:38:28

Tvivlar knappast på att du fick skriva om din uppsats 3 miljoner 744tusen 598 ggr.. Tror inte ens att du skrev så många bokstäver på hela uppsatsen.. :P xD

Postat av: sssandra ;)

Publicerad 2009-02-24 13:41:53

hahah, jag ska inte ha de jättejätte kort, men kort (A) hiih :b



ÄLSKAR DEJ GUMMS ;* <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela