Säg aldrig aldrig ,

Publicerad 2009-02-03 16:21:38 i Det stora hela ,

Tjabba, tog 11;an till stallet direkt efter skolan, så nu sitter jag hos mormor & morfar & ska snart gå ut i stallet & mocka. Men jag stopades av mormor , hon frågade om jag ville ha tårta & cola (a) , så nu sitter jag här & äter tårta (a) ! Hon skulle visst mocka Razmus box, så jag har bara 2 stycken boxar att mocka.

Skoldagen var rätt så chill tycker jag, Sv , eng , franska , slöjd & tema :) , jag missade visst klass rådet ;(. & på slöjden håller jag på att göra ett stort lapptäcke av stora lappar. Har 40 st lappar, men jag har tagit hem & ska klippa ut 20 till, hehe.

Ska kanske vara med Elin & Fiffi lite senare idag, hoppas jag hinner ! Men det tror jag att jag hinner faktiskt :) ! För att ta stallet tar typ en halv timme, sen ska jag bara hem & ducsha & fixa lite små grejor , så jag är klar till klockan 5-6 tiden :) !
SÅ ELIN & FIFFI , JAG HINNER VISST VARA MED ER IDAG ! :D

Ha det bra babes !

Sandra Gustavsson, du är bäst ! ;* <333

Kommentarer

Postat av: sanddra ; )

Publicerad 2009-02-03 22:07:35

dt är du som är bäst! ;* <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela