Sandra gumman ;*

Publicerad 2009-02-07 20:46:46 i Det stora hela ,

Hallosan , har vart med Sandra hela dagen typ :) 
Sandra drog med mig in till stan xD ! David skjussa in oss , sen gick vi på coop , sen gick vi & såg på handboll ett litet tag. Första gången jag var på handboll ;-) ! Det var ju annat trevligt folk där också såklart :) ! Sen så missade vi bussen precis , så då gick vi till frasses (a) , satt där en timma typ , sen for vi hem till mig & såg på film :-D ! Haha, jag hatar den smilisen ----> :-D , hahahah ! Ja men iallafall, sen så tog Sandra bussen hem & nu är jahg hemma ;-)

Nu ska jag vara duktig , ska gå upp på mitt rum & plugga kemi , as rolig lördag kväll I know.

Ha det bra bästbarn !

;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela