Saknaden är stor ,

Publicerad 2009-02-21 13:27:39 i Det stora hela ,

Heej & förlåt för att jag inte bloggade någonting igår ;( ! Hann faktiskt inte blogga , hade annat att göra.

Igår direkt efter skolan så gick vi till coop & köpte lite saker där (a) Sen så åkte jag, Elin, Vikkan, Fiffi & Moa hem till Elin :) Vi hade jätte kul heeela kvällen , lyssna på fjortis musik & så sen så lyssna vi på  yoga låtar, hehe. För jag hittade faktiskt en cd skiva med värsta coola yoga låtarna på (a) , så det digga vi med till (y) Vi har även sett på "Mamma Mia the movie", älskar den filmen, den gör att man blir så glad ! & jag vart typ mobbad eftersom jag hade köpt sån dära frys pizza som man värmer i ugnen , & dom andra åt typ korv & makaroner (a) , jag tror de var det dom år iallafall, hehe.
 
Men det bästa var ändå att vi var alla tillsammans igen , för första gången på jätte länge så var vi alla fem igen :') ! Jag har verkligen saknat dom ! Vi måste vara med varann alla fem snart igen , för det är så kuul ( : ! <3

Men nu ska jag gå ut i stallet & köra Juppe , eller jag ska sela på han först x'D ! Skriver senare ikväll , det looovar jag ! ;-)

Puss & ha det bäst ! ;* 

Mitt hjärta som skulle bli ditt på nå vis , fryser nu sakta till is .

Kommentarer

Postat av: saandra ;)

Publicerad 2009-02-21 20:53:55

saknar dej gumman! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela