I miss you my bby :'(

Publicerad 2009-02-22 13:54:11 i Det stora hela ,

Hej & hå ;-) , vaknade som vanligt idag & upptäckte att jag håller på att bli sjuk. Det är ju hopplöst. Först är man frisk & sen är man sjuk. Asså jag är typ alltid sjuk nu för tiden, my new life ! Jag har t,ex aaas ont i halsen & ont i magen & ont i huve också är jag yr (y) , wooooho !

Men just nu håller jag på att göra mat åt småbarnen , köttbullar & spaggetti. Det är typ det ända jag kan göra :) , men jag kan också varma saker i mikron ;-) ! Slå det du om du kan.

Men nu ska Elvira ha datorn så nu måste jag sluta skriva ;( , & hon fyller ju år imorogn :) GRATTIS I FÖRSKOTT !

Puss babes ;*

Lillebruur , lill kusinen & jag för länge sen ;-)

Kommentarer

Postat av: Antooon

Publicerad 2009-02-22 17:09:39

Själv lagade man en trerättersmiddag igår skryta skryta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela