Don't look back ,

Publicerad 2009-01-27 21:21:36 i Det stora hela ,

Kom hem från Sandra för ett tag sen, tog 19.53 bussen. Oja, fatta cool jag är som tar bussen hem när klockan nästan är åtta ! ;o , haha, Sandra måsta vara stolt över mig nu (a) ! Jag & Sandra har bakat chokladtårta som blev som kladdkaka, sen så har vi drygat på datorn & sett lite på handbolls tv :) , sen så har vi snackat om en massa , & Sandra tack för hjälpen du är bääst ! Sen när jag skulle fara hem så träffade jag Moa & Vikkan på bussen, haha, ja ibland är dom smarta (a) , dom skulle till sanden tror jag, men kvällsbussarna går inte förbi sanden, det kom dom på när vi var vid tågstationen så då klev dom av xD !

Sovmorgon imorgon, precis vad jag behöver. Bara kunna slöa hela morgonen & INTE behöva stressa alls! Så nu ska jag gå & dricka mjölk (har vart as sugen på de hela dagen) , & se på en film, Astrid Lindgren film. De är filmer som passar mig det, pusspuss ! ;*

Elina(:



För att du är allt jag behöver, allt jag vill ha !

Kommentarer

Postat av: sanddra ; )

Publicerad 2009-01-28 07:23:31

haha, du är bäst dampbarn! ;-* <333333

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-28 17:04:32

Nej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela