Make up store is the shit !

Publicerad 2009-01-24 18:32:09 i Det stora hela ,

Hej, kom nyss hem från en lyckad sväng i Luleå. Make up store produkter för 495 kr gör även en hostig Elina glad! Asså gud va kul det är med smink, & ännu roligare när det är bra smink (a) . Ska bli make up artist när jag blir stor, ska ska ska, det är mitt mål !  Jo, som sagt fick jag smink för 495 kr & det var lika svårt att välja den här gången som förra gången ;( ! Men till sist så valde jag detta ;
Skincare system face mist, de är ett ansiktsvatten som är bra för huden 195;-
Macara black , max lashes, 145;-
Cybershadow, crow, en grå glittrig ögosnkugga 130;-
Sponge, whit refil 22;-
Sen fick jag en gåva för 130;- , en jättefin turkos ögonskugga

Gå in & kolla deras hemsida, dom har så sjukt mycket snyggt smink :) , http://makeupstore.se/sesv/home.php

Fiffi & Vikkan sprang runt i Smedjan (tror jag) medan jag sminka mig & sen gick vi & åt på dagobert (a) ! Sen skulle jag köpa en kofta till någon som mamma sa, men det var fel kofta så jag fick den. Haha, den är ju inte världssnygg men jag fick den gratis iallafall :) ! Vi sprang sen runt lite här & där :)

Puss babys! <3
Elina(:

Jag vet vem du är vem du än försöker spela ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela