Lite om år 2008 ...

Publicerad 2009-01-01 21:22:05 i Det stora hela ,

Ja, vad ska man skriva. År 2008 har de hännt så mycket saker, bra saker, dåliga saker, saker som fått mej att skratta, saker som fått mej att gråta, saker som fått mej dyster & tyst, saker som jag vill glömma & saker som jag vill uppleva igen. Jag har också lärt mej mycket nytt, vart gränserna går & hur det är att vara kär. Jag har också lärt mej mycket nytt om mej själv, att jag egentligen är en ganska feg sak, en försiktig person som ibland säger mer än vad jag borde, att jag låter självsäker fast jag inte alls är de. Att de finns olika sortes misstag, misstag man aldrig gör om & misstag som man aldrig kommer att ångra! Visst finns de mycket mer att lära, men någonstanns måste man ju börja. År 08 har vart ett bra år, ett år med så många minnen. Minnen som jag vill glömma men misslyckas, minnen som jag sent kommer glömma & minnen som jag aldrig kommer att glömma. Vänner som stannat & vänner som gått. Men vännerna jag har nu är helt enkelt underbara & något som jag aldrig kommer att släppa! Lägger in lite bilder, det bästa från 2008! <3

Jag hoppas att år 2009 kommer att bli ännu bättre! Ett år fullt med nya överaskningar & möjligheter;) !

Puss på er snyggingar som läser, tack! <3
Elina(:

 

En bild säger mer än 1000 ord! <3

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-02 00:11:49

ska du bli brunett ? :o <3

btw söta bilder darling ;*

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-02 00:18:00

haha jag vet inte mitt fel att jag är smart ;) bby <3

Postat av: feliiiiiicia

Publicerad 2009-01-02 19:24:20

oj höhö jag skojja bara (a) kom på att det var när vi färgade håret ^^ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela