Brun & Blond (a)

Publicerad 2009-01-23 15:38:14 i Det stora hela ,

Kom nyss hem från stan & skolan , mamma hämta mig efter skolan sen så for vi & handla på coop & sen fick jag , Alice , Johan & Elvira en maxbox (a) , haha , nyttigt ;( ! SKA SLUTA ÄTA SKRÄPMAT, HELT SERIÖST! JAG BÖRJAR PÅ MÅNDAG :-) !

Har fått ännu mer ont i halsen nu, det bränner lixom, blää ! Kommer väll snart få 40° feber & hosta som en tokig tok, hatar att vara förskyld. Då känner jag mig aoutomatiskt äcklig & ofräsch & vill bara vara hemma hela tiden. Blä blä blä blä !

Ska väll snart till stallet , sen ska jag kanske jogga ensam eller så ska jag promenera med mamma :) , men sen ska jag vara med Fiffi , & kanske någon till ;-) !

Nu ska jag gå & tvätta bort sminket , byta till mer bekväma kläder & ringa Fiffi :) <3
Elina(:

Haha, vill vara bruun igen ;( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela