Now I realize, nothings broken

Publicerad 2009-01-03 00:26:22 i Det stora hela ,

Okej, seriöst inlägg nu, hehe. Jag svamla bara i förra, tycker synd om er som läste, haha! 

Ja, som sagt så har jag & Elin vart i Luleå idag, jättekul;) ! Men det vart lite konstigt men skitkul ändå! Vi skulle ju bara åka & shoppa, så när vi gick förbi filmstaden stanna Elin upp & sa att hon ville se "Twiglight", & de tog ett tag för henne att övertala mej xD! Men jag gick med på de efter ett tag, & de ångrar jag inte ett dugg, filmen var jättebra & killen var as snygg :O ! Asså jag kan verkligen inte släppa de, haha, men han är snygg, tro mej (A), haha, kom på nyss att han är med i en Harry Potter film också, eller om det var flera;) ! Men vi hann ju shoppa också, jag köpte; en mjukis tröja på Cubus, ett grått linne på H&M (oja, linnen är bäst), en tee-shirt på GinaTricot, underkläder på Cubus, smink & sånna där små saker på H&M;s lilla smink affär & sen kommer jag inte ihåg om det var något mer. Eller jo, jag & Elin köpte kompis speglar (A) !<3 Hon köpte en rosa & jag en grön, dom är faktiskt likadana, de är de som är poängen;) !

Nu ska jag lägga in lite heta bilder på min mobil;) !

Puss&Kram, sleep well babes! <3
Elina(:

Men naaw! <3

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-03 00:52:19

Va?! Bara lika? pff, jag är 100x snyggare ;] xD hahah xD ^^

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2009-01-03 11:31:54

Haha,, han var het,het,het ;D

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2009-01-03 11:38:38

ÄLSKAR DEJ MED !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela