Tårt KALAS (a) !

Publicerad 2009-01-22 20:03:18 i Det stora hela ,

Hej, har vart en helt vanlig skoldag idag, oja as kul. Haha, ja men min kusin kom ju till skolan ett tag iallafall (: !<3 

Efter skolan åkte jag , Fiffi , Sandra & Julia till dollars (a) <3 , där köpte vi lite grejor, iallafall jag :) ! Haha, sen for vi till tg & Julia åkte hem till sig , men jag , Sandra & Fiffi är väldigt smarta! När vi hade åkt från stan kom jag på att i satt på fel buss "typ", vi skulle ju ta 11;an xD ! Men ajja det löste sig som tur var ! Sen for vi till stallet & sen hem till mig, sen for Sandra & Fiffi hem ;( ! <3
Min dag lite mer kortfattad hehe (a) ,,

Ja juste, grattis storebror till körkortet & grattis lillebror till körkort på symaskin ;-) ! Jag är stolt över er båda två (a) ! Nu ska jag gå & äta tårta som mamma köpte av någon anledning tror jag, haha, men det var väll för dom som fått körkort antar jag. Gott med tårta, man äter ju det så sällan så (a) ! 

Puss babes ha det bäst!
Elina(:


Kommentarer

Postat av: JuliaGrönwall

Publicerad 2009-01-22 23:20:02

vetu vad elina mi brorsa har redan körkort till symaskin STOLT HAHHAHAA (A) <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela