Tråkig dag oja :)

Publicerad 2009-01-03 13:54:42 i Det stora hela ,

Hej på er alla! Idag blev jag väckt av Alice, som sa att jag var tvungen att gå ner för att mamma ville mej någonting. Vi skulle tydligen åka in till stan, så vi gjorde de. Där hämta vi ut nå skor åt mej (som jag fick i pressentkort i julklapp) , så vänta jag i bilen när mamma & Amandah sprang in på någon sko affär, också hem igen. Har ingen aning om vad jag ska göra idag;o ! Eller jo, jag & Amandah måste åka till stallet, men vi ska dit typ vid 7 - 6 tiden så det dröjer väll ett tag dit...

Men ajja, får väll ta & städa rummet eller nå, kanske sätter på en film & latar mej framför tv;n tills vi åker till stallet. Funderar på att åka in till ishallen imorgon, BHF;s 94;or spelar ju i armeecupen (stavning?;o) så måste väll åka dit & hejja lite. Juste, skulle vara med Fiffi imorgon så då kan ju vi åka dit om hon vill det(: ! Jag har typ inte vart med henne på hela lovet, omg :O!

Haha, ja så nu vet ni vad jag har för mej typ, This is my life, oh yeeeh;D ! Haha, är grymt sugen på maurabo just nu! :O

PussPåErBabes ! <3
Elina(:

Ge meej (A) !

Kommentarer

Postat av: sanddrag :ps

Publicerad 2009-01-03 14:27:30

HAHHAHA, du ska gifta dej m. han xD

jag ska va din tärna (aa) <333

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2009-01-03 15:19:01

Var också väldigt sugen på choklad i dag.. Snart så kommer den XD hahaha =P

Postat av: Viktoria

Publicerad 2009-01-03 15:20:40

men deras match är typ nio på morgonen ;s eller det kanske inte äre imorn :) kan inte jag vara med er? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela