Sleep Well :) !

Publicerad 2009-01-12 23:01:27 i Det stora hela ,

Asså jag har försökt sova i en timme nu ;o ! Men fan, de går ju inte & somna hur mycket jag än försöker. Får väll sätta på nån dö trist film, för då somnar man på en gång - i alla fall jag :) !

Ja, som sagt så for jag, mamma & Alice in till stan idag, först tog jag sprutan ( :'( ) & sen gick vi & fika på Hanssons :) ! Asså jag är verkligen rädd för sprutor, innan jag skulle gå in så var jag as skraj, & det gjorde fan ont ! Har fortfarande ont, är helt öm i hela överarmen, så se upp imorgon ! Jag lovar, kommer säkert att få värsta feta blåmärket ;( ! Sen när jag kom hem så var jag hemma ett tag & sen kom mormor & hämta mej så for jag till stallet. Ja juste, mormor hade köpt någon parfym till mej på Åhléns :) , kommer inte ihåg vad den heter men den luktar gott, tack mormor :) !

Nu ska jag göra några till misslyckade försök att somna, haha. Jippie, jättekul, kommer typ somna fyra & vakna fem & så kommer jag se ut som en segdeg hela långa tisdagen, oh yeeh!

GO´natt på er alla sov så sött! <3
Elina(:


Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-13 15:40:48

Vad vare för spruta?? :O xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela