I am the girl with golden hair, visst ;(

Publicerad 2009-01-10 10:49:01 i Det stora hela ,

Har lust att färga om håret till en bättre brun färg ;( , för att den jag har nu är konstig. Men ajja, jag ska färgra den 24 (Y), då blir det nog bra :)! Ska färga en ganska ljusbrun färg, men ändå så att man ser tydligt att det är brunt! Men just nu vill jag att mitt hår inte ska vara så stripigt. Jag vill att de ska se lent ut ! Men jag vet vad jag ska göra i alla fall :)!
- Inte duscha varje dag
- Använda hårinpackningar
- Inte använda hårspray
- Inte använda hårfön, ska låta håret självtorka hela tiden!
- Inte använda plattång varje dag
- & köpa bra shampo hos frissan !

Funderar faktiskt om jag ska köpa färg hos frissan & färga hemma, någon som vet om man kan göra så :) ? & någon som vet vad det kostar :) ? Men jag ska köpa bra shampo hos frissan den 24 (A), för de har jag råd med i alla fall :) !

Puss & Kram! <3
Elina(:

Jag färga den här..


Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2009-01-10 13:35:40

Ja du kan köpa hos frissan ;-) elin gjorde ju det, de kostade typ 150 tror jag iallfall på den där mitt emot coop :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela