I have dream

Publicerad 2009-01-25 19:10:53 i Det stora hela ,

Heej, sitter här & har ont i huvudet, halsen & öronen. Blir nog hemma imorgon från skolan. Jag hatar att vara hemma från skolan för man missar så mycket, vilket jag tycker är as jobbigt ;( ! Men som tur är har jag tagit hem eng , sv & matten. Jippie, roligt I know. Men har faktiskt redan gjort klart sv så hahahahahaha !!!


Är helt beroende av ett läppbalsamet som vi köpte på cypern , tänk om det tar slut ;o ! Okeij, nu var jag dum. Tänk när det tar slut ! Det heter typ Ronna Ross & jag vill inte att det ska försvinna ;'( ! Buähähähähähäh, haha, omg ! Jag orkar inte åka till cypern för att köpa en till , hmmm ;( ! Eller vi får se ;-)

 

Elina(:

Kommentarer

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2009-01-25 19:44:30

Krya på dej gumman =)

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-25 22:23:03

KRYA PÅ DIG HJÄRTAT ! <3 , vafan du kan ju inte vara hemma :( , värsta båring i skolan det kommer bli dåååe ;( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela