Underbar & älskad av alla ,

Publicerad 2009-01-30 17:56:34 i Det stora hela ,

Hej allihopa, har hunnit med mycket idag & dagen är inte slut än;-) Man sparar ju antagligen det roligaste till sisit , ska vara med Elin & Fiffi ! <333 , vi ska vara i min farfars & farmors tomma hus, dom är i Thailand & ska vara där i två veckor + att dom ska hälsa på mina kusiner, deras barnbarn i stockholm en vecka ! Gud va kul att bara fara ut & resa, vara borta tre veckor ! Så medans dom är borta så kan ju lika gjärna vi vara dära, men det får vi ju också (: ! Dära ska vi lägga ansiktsmask & se på "Mamma Mia the movie" & bara snacka, vanlig tejkväll helt enkelt !

Mamma & pappa kom hem nyss, GISSA VAD JAG FICK , JAG FICK TILLBAKA MIN ROSA KAMERA! Så nu behöver jag inte fota med min dåliga mobilkamera längre, har fan saknat min rosa kamera! Idag ska vi äta mat från Chili Chili, haha, typ pizza eller något sånnt blir det, mums ;-) !

Puss & ha det bra ;* !
Elina(:

Hehe, jag & mamma :-) ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela