Gonna do my very best !

Publicerad 2009-01-28 15:25:35 i Det stora hela ,

Hej, fan vilken pissdag de har vart idag. Även fast de vart sovmorgon & vi bara har haft fyra keltioner ;( , den dagen man har gympa blir alltid jag så tjafsig, eller det känns så iallafall ! Så ville jag ha mina mjukis brallor idag men dom var i tvätten, men men. Är ändå rätt så glad, haha, undra varför ;-) ?

Ska väll till stallet sen , sen ska jag göra klart eng redovisningen. Jippie, oja mitt liv är fullt med roligheter :)
Puss på er som läser bloggen ;-) ! <3
Elina(:

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-28 17:04:22

Nej.

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2009-01-28 20:21:40

Asså jag fattar inte det där med redovisningen ;O Vad är det vi ska göra i gentligen ?=)<33 Hehe ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela