I miss you ...

Publicerad 2009-01-13 17:11:03 i Det stora hela ,

Hej, har vart hemma från skolan ett bra tag nu, har massor med plugg som måste göras men som jag inte orkar göra.. plugget får vänta tills lite senare när jag är piggare :)! Nu är jag trött & less, less på allt & alla, allt & alla som förändras. Nu gnäller jag bara för att jag är trött, så ta inte åt er. Men det finns en sanning i det jag säger, allt & alla förändras, det börjar sakta bli till vardag. Sorgligt. 

Ja jag vet, jag är värsta negativ idag, förlåt ! Men de smittar väll inte av sej på er, hoppas jag (A) ! Hehe, nej nu ska jag gå & se på "Mamma Mia The movie" & kanske plugga lite. Ha en trevlig dag :) (A) !

Puss & Kram på sötisarna! <3
Elina(:



 Allt & alla bara förändras, det gjorde även du & jag saknar dig mer än någonsin ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela