I hate how much I love you...

Publicerad 2009-01-19 21:39:24 i Det stora hela ,

Hej, idag har det vart  "nästan" helt vanlig skoldag ;-) , förutom det att vi har vart på norrbottensteatern & sett på en as rolig teater , tanten var lätt coolast ! Sen var de tillbaka till skolan & ha ovanligt jobbig kemi lektion ;( ! Sen slutade vi , då hade cool Sandra kommit till sanden & vänta på att jag & fiffi skulle komma :) ! & det gjorde vi såklart ;-) !

Sen for vi hem till mig & fixa lite saker, sen skulle vi hämta Tindra på dagis men det sluta konstigt eftersom Fiffi inte hade någon husnyckel, vi kom inte in i huset, så vi fick vänta med henne på dagis ett tag & sen kom Jonathan & vänta med henne ett tag :)! Sen for vi in till stan, vi hann precis med bussen ;o ! Vi for till Sandra på en gång men vi fick inte kliva in i hennes rum, hahaha! Men det var ju i alla fall kul att åka hiss (a) ! Sen for vi till Frasses (a), satt där & feta oss sen så for vi till stallet & fixa klart där. Sen for Fiffi hem & Sandra var kvar hos mig ett tag :) , haha, sen när vi skulle gå till bussen så försökte vi smälla en smällare som vi fått av Victor , men de funka inte, jag & Sandra är inga smäll experter x'D ! 

Ska vara med Sandra & Fiffi imorgon också ;-) , kul kul !<3
Elina(:

I hate how much I love you boy ...

Kommentarer

Postat av: feliciaaa

Publicerad 2009-01-19 21:56:45

du måste skciak bilderna till mig ! (a) <3

Postat av: sandra ;p

Publicerad 2009-01-20 07:29:09

hahaha, vi är sämst m. sånna dära saker ;( <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela