Here I go again :)

Publicerad 2009-01-01 16:11:43 i Det stora hela ,

Here I ho again;) ! Nu sitter jag hos mormor & morfar igen, har gjort klart allt i stallet & så, nice nice. Väntar på att pappa ska komma & hämta mej. Men det kan nog ta ett tag eftersom min pappa inte är den snabbaset precis (Y) ! Men mormor & morfar har en bärbar jättebra dator så det går ingen nöd på mej, take your time pappa xD! De ska jag önska mej när jag fyller år, en mobil (jag vet vilken) & en bärbar dator. Men jag skulle bli värsta nörden om jag hade en egen dator, typ sitta vid datorn jämt...  & sånn vill jag ju inte bli så jag kanske stryker dator från listan, kanske ;) ? Haha, ja, så där kommer jag hålla på tills, ja? Tills vadå, haha, vad dumm jag är!

Pusshej! <3
Elina(:

He still makes me dizzy ! <3

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-01 20:48:39

OMG MÅSTE VARA MED DIG NÅN DAG , HAR FAN INTE VART MED DIG PÅ HELA LOVET ! DET ÄR JU HEMSKT ;(



å gott nytt år babbyyy vi saknade deig hos elin igår <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela