Holm // A. andersson (A)

Publicerad 2009-01-06 15:12:22 i Det stora hela ,

Kom just hem från stallet, där har jag kört min dvärg häst. Han var typ sur, eller det är kanske inte så konstigt eftersom jag var sur. & jag var sur eftersom jag nu upptäckt hur jävla orättvist de är i våran ponnytravklubb, oja, det är vad jag tycker så fuck of. Haha, men Juppe är ändå en ganska glad liten skit xD! Sen så for vi hem & nu är jag hemma & är parkerad framför kära lilla datan (A). 

Senare idag så kommer Vikkan, Fiffi & Elin till mej(: ! Vi ska väll fjommpa runt som vanligt, kanske sjunga singstar & jag ska färga håret brunt, jag är typ as rädd. För tänk om det typ blir grönt eller grått!? Då jäklarns rakar jag av mej håret! Eller nej, kanske bara färgar om det;) ! Men de ska vara brunt, men kanske färgar blont till sommaren sen igen;) ! 

Ja juste Amandah ska laga mat åt mej :D ! HIHIHI, tack Kära syster (A) ! Vad hade jag gjort utan henne // Amandah (A)
HAHA, nu ska sluta skriva,,,

Puss&Kram på er alla! <3
Elina(:


Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-06 22:18:40

THATS WHAT SHE SAID!!!!........ Okej, inge kul skämt^^ xD Aja, gör som du vill^^

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-06 22:20:50

Hahah, jag har grön ton i mitt hår x) >_< ^^ Men, jag kom på att du skulle faktiskt passa i brunt x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela