Höhöhöh (A)

Publicerad 2009-01-10 16:18:39 i Det stora hela ,

Nu har jag vart i stallet ett tag, har gjort as mycket där ;o , har tömt ett halvt släp med hö, mockat två boxar, borstat två smutsiga hästar, plumsat i snö med två busiga hästar & sen har jag säkert gjort nå mer :) ! Om det är någon som vill ha lite extra muskler är de bara komma & tömma hö i sävast (A), de är fan jobbigt! I Februari ska jag & Juppsen börja träna på allvar, inför tävlings säsongen;) ! Detta år ska bli ännu bättre & vi ska sänka & vinna ännu mer, det är mitt mål :) !

Puss på sötungarna som läser min blogg ;) !
Elina(: <3

Stallet by sommar :)


Vi var bäst i Östersund ;) !

Kommentarer

Postat av: sandra ;p

Publicerad 2009-01-10 17:43:03

jag mst va m. dej snart cooling! =o <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela