Nöjd & glad (:

Publicerad 2009-01-07 00:53:03 i Det stora hela ,

Nu har jag färgat håret, & jo det blev faktiskt bra! Nu när jag börjar vänja mej vid min nya, bruna hårfärg så har jag kommit på att jag gillar den, haha. Jag känner en djup lättnad att det blev bra, som tur är blev de varken grönt eller grått (A)! Tack tack tack ! Har ingen bild på håret men har väll de snart, så då kan jag lägga upp en bild på bloggen, typ bildbevis på att jag färgat håret, ooooja, haha!

Imorgon ska jag & Fiffi på badet, det var ju evigheter sen sist & de ska bli as kul att bada :D ! Fyfan så kul asså, man blir nästan som ett barn på julafton (A), hehe ! Också ska vi betala så att vi får vara där hela långa dagen, jippie!

Men nu ska jag gå & ladda tills imorgon  ;) !
Puss på er som läser min blogg! <3
Elina(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela