Jag vill att du ska veta de :)!

Publicerad 2009-01-15 22:15:08 i Det stora hela ,

Hehe (A), kände mej tvungen att skriva ett lite mer seriöst blogg-inlägg eftersom jag inte fick så mycket sagt i dom två andra;) ! 

OK, here we gooo :)! Ja idag var de en helt vanlig skoldag, förutom att det är as kallt utomhus, usch! - 21°C ;o , OMG! Men jag tycker att skoldagarna på torsdagarna är ganska så roliga, för att då har vi ju HK! :) Jag jobbade med Elin som vanligt;) ! & vi gjorde värsta MVG pizzan med ett E på B-) ! Muums! Sen efter skolan så var jag med Fiffi, vi var på stan ett tag innan vi for hem till mej. Haha, hemma hon mej har vi dampat, flummat & tjockat oss :) ! Fiffi for hem för ett tag sen & jag har nyss duschat, ska gå & lägga mej & sova typ nu, ska sätta på någon film tror jag, om jag ids;) ! Men först ska jag dricka några liter te B-)  JO SANDRA, TE ÄR GOTT:D! <3 Haha :) !

Nu ska jag dra, de ska jag faktiskt ;-)!<3
Elina(:

if you ever need a hand,
i'm here...


Jag kommer alltid att finnas här för dej även om jag inte visar det så mycket, 
för du är min vän & jag älskar dej för den du är, 
jag vill att du ska veta de ! <3

Kommentarer

Postat av: sandra ;p

Publicerad 2009-01-16 07:41:05

NÄ, TE ÄR ÄCKLIGT =OO <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela