I Love You Till The End ♡

Publicerad 2009-07-18 22:11:46 i Det stora hela ,

Hejsan ! Sitter just nu & kikar runt på lite bloggar. Jag hittade alldeles nyss en
ny blogg som jag aldrig läst förut, den finns med på mest aktiva på blogg.se.
Bloggen heter ♥ L A I L A ♥ & hon verkar verkligen ha något emot feta människor.
Bara för att hon själv råkar vara pinnsmal, så tycker inte jag att det ger henne rätt
att gå & klanka på feta människor.. sånt där kan jag sitta & elda upp mig på ganska så ofta.
Men men, annars hade hon ju ganksa roliga smal tips hahaha.

Nu har jag laddat upp med två stycken gamla filmer hihi ;-)
Det blev visst Dirty Dancing (<3) & Busungarna. Dirty Dancing är så jäkla bra så ba daaah !
Jag älskar den filmen, puss på den ! Men nu så ska jag gå & dränka mig i mitt ansiktsvatten
& sätta på filmen ! Ha en bra kväll, vi ses ! : )

Mitt Face Mist från Make Up Store är guld värt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela