Du är en självklarhet för mig babe ,

Publicerad 2009-07-08 19:04:34 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen ; ) Jag har nyss rensat & liter jordgubbar så
nu ser mina fingrar ut som russin haha.. Men skit samma.
Jag tror jag överlever trots allt ; )

Idag har jag vart på Gröna lund med en del av familjen & kusinerna.
& fyfan vilken kö det var. Jag hade lust att åka hem när jag såg den,
men det gick snabbt. Inte ens tio minuter, wohhho ! Jag åkte mest
barn karusseler med Stella & Alice & lite med lille Tilde : )
Jag åkte t.ex te elefanterrna & tekopparna två gånger, slå det ni !
& tro det eller ej ! Men jag åkte fan nån farlig bergodalbana som hette
Kvasten.. & som vanligt fick jag panik ångest när den for. Jag som
trodde att min panik ångest skulle försvinna med åren ? ; /
Men som tur var så fick man inte ens åka i en minut haha ; )

Nu håller pappa & Peter på att grilla : ) Jag är as hungrig så det ska
bli jätte gott med grill ! & till efter rätt blir det hemma gjord jordbubbsglass
med jordgubbar till ; ) Många jordgubbar kan jag lova, & det har dom mina
russin fingrar att tacka för haha ;-) !

I miss Boden Alive !

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-07-08 19:09:53

Hahahahaha amen great xD

men asså dom är sjukt sköna ;o <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela