You Are My Mr Right ,

Publicerad 2009-07-28 02:09:11 i Det stora hela ,

Nu är jag trött som tuuusan men jag tänker skriva ett blogg inlägg innan jag somnar !

Pappa väckte mig vid tolv & sa att vi skulle åka till familjen Svensson på besök hihi : )
Så vi for dit & var där att ganska bra tag. Haha, jag & Klara han iallafall ro gummibåt i ån !
Det måste sett ganska så flummigt ut I think ; / Hahahaha !
Sen när vi kom hem så duschade jag & så for jag till Vikkan : )
Vi for först till ICA & sen for vi till henne & såg på Twilight, den äger alla filmer sådeså.
Sen när vi sett klart den så fick vi typ ryck haha x) Så ut på gräsmattan for vi &
jag försökte lära Vikkan konsten att hjula ! Men men, det gick som det gick hihi !
Mitt hyper ryck höll i sig & vi cyklade till smörblomman, Boden är fan mysigt på kvällen.
Att vara i Boden på kvällen känns nästan som att vara hemma ensam. När allt är sådära
mys & man kan göra precis som man vill. Jag & Vikkan satte oss på den dära roliga, röda
snurrsaken & vi satt dära säkert en halv timme. Fyfan va härligt asså, vi lyssnade på
I'm like a bird & vi kännde oss typ som små fåglar också hahahaha :D !
Pippi fågel 1 & Pippi fågel två : ) ! We are the gangsters !

Vi är som vi blev hihi ; ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela