Efter Regn Kommer Solsken !

Publicerad 2009-07-29 03:08:07 i Det stora hela ,

Jo, så är det ! & nu är det så att jag klockan är snart tre. Men min trötthet styr sig inte efter
klockan. Tyvärr inte.. Men jag ska iallafall lägga mig i sängen & försöka sova.
Men först måste jag städa undan lite smink & så på mitt rum först. Ni ska se hur det
ser ut på mitt rum efter att jag har sminkat mig.. eller inte.

Jag är den typen att jag söver mig själv genom att lyssna på något. Någon som pratar
eller musik, tv;n, radion ja vad som helst. Det gör mig så mycket lugnare.
Men just nu är det lugna favoriter som gäller !
Det finns inge lugnare. Det är som ett sömn piller som börjar värka på en gång.
Förut så lyssnade jag på musik på mobilen, & försökte välja en nu-somnar-jag-snabbare-låt.
Men när nu-somnar-jag-snabbare-låten var klar så kom det alltid värsta
upp-&-hoppa-låten. Så lugna favoriter är en ganska bra vaggvise radio kanal : )
Sen tycker hag att man kan somna rätt så lätt till Veronica Maggios låtar också haha x) !
Men men, nu vill min kudde att jag ska komma, men puss så länge ! ♡

Veronica Maggio - gör speciell men ändå härlig musik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela