Elinas Kvällsbok Jo Tjeeena ; )

Publicerad 2009-07-21 01:17:27 i Det stora hela ,

Nu är jag så dära överdrivet tönt trött igen. Så det blir det gamla vanliga för
mig ikväll, göra is vatten & sätta på en bra film & sen somna för sent.
Men det är ändå härligt att vara den som går & lägger sig sist. Man är ju liksom
ensam uppe hehe ;-) !
Jag orkade inte chilla något idag, så jag var med min lilla Vikkan istället : )
Vi har chillat som tusan haha (y) sen så har vi cyklat & snackat om allt möjigt x)
& vet ni en sak hihi ? Nu är Vikkan barbie BLOND, så nu tycker jag att ni ska kalla
henne för barbie & inte mig :D ! & juste, kolla in min & Vikkans favvo blogg *host*
-------> ♥ L A I L A ♥ , puss på den dumma blondinen -.- ...
Den tjejen blir bara dummare & dummare för varje blogg inlägg hon skriver..

Neppsan, nu tror jag att jag ger mig för idag med mitt bloggande.. haha tyvärr ;-)
Men ni får mer att läsa av mitt galna rock liv senare idag babes ! <3

Kan du inte komma hem snart, snälla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela